Spring naar inhoud

Royal Koopmans

Case

Vanuit de herkomst leverde Koopmans: Meel. Afgelopen jaren is dit uitgebreid naar nog twee andere divisies met andere doelgroepen. Deze divisies werden bediend vanuit een eigen identiteit. 

Sectoren Corporate B2B Producten Website, Nieuwsbrief Diensten

Consultancy, design, development

Verschillende divisies in één website met één hoofdafzender

Middels slimme functionaliteit in Kirra wordt de content beheerd vanuit een centraal punt en is het gemakkelijk te publiceren op zowel het corporate deel van Royal Koopmans (de hoofdafzender) of op een divisie (meel, foodcoatings of ingredients). Dit was een wens van Royal Koopmans voor onder andere nieuws, blogs en vacatures. 

Met dit centrale contentbeheer creëer je geen dubbele content en hierdoor heeft dit geen negatieve impact op je Google ranking. 

De verschillende divisies zijn ook op mobiel altijd direct toegankelijk

Gehele assortiment online

Het gehele assortiment van de verschillende divisies is te raadplegen op de website. Hiermee kunnen inkopers, bakkers of koks een ingrediënt naslaan op mogelijke toepassingen of nagaan of een product dan wel halal of kosher is. Ook zijn er recepten te vinden voor inspiratie. 

Wereldwijde dekking

Door het presenteren van het werkgebied, laat Royal Koopmans zien dat de graankorrel van Royal Koopmans over de hele wereld gaat. Dit bekrachtigt dat ze met hun oplossingen voor voedingsmiddelen de hele wereld over gaan. 

We ontvangen vele complimenten over de nieuwe website. Dit hebben we mede te danken aan het mooie ontwerp door iWink en het meedenken tijdens dit project. Het proces vond ik ook plezierig verlopen.

Annemarie Blitterswijk Marketing manager a.i.

Ook geïntresseerd in een corporate website?

Neem contact op met Hanna

Hanna de Jong

Internetconsultant

085 401 7102 h.d.jong@iwink.nl

Cases

Meer projecten

Meer cases