Support

Eenmaal online met uw website, webapplicatie of intranet? Dan ondersteunen wij onze klanten met de service ‘Support’. Daar kunt u altijd terecht voor vragen, problemen en onderhoudswerkzaamheden.

Het hart van iWink

Op de afdeling Support zijn alle disciplines uit ons full service traject aanwezig. Hierdoor worden de vragen van klanten altijd behandeld door een specialist in de desbetreffende discipline.

Inzicht in de voortgang

iWink-klanten kunnen een opdracht onderbrengen bij Support door te bellen, te mailen of via extranet een nieuwe taak aan te maken. Via extranet kan vervolgens de voortgang van een opdracht worden ingezien.

Geautomatiseerd proces

Door het geautomatiseerde werkproces van de Support-afdeling kunnen de iWink-klanten ook na de oplevering van een website, webapplicatie of intranet een hoge kwaliteitsstandaard verwachten.

Ik vind het een uitdaging om een vraagstuk zo snel en goed mogelijk op te lossen. 

Servicecontract

De snelste en voordeligste manier waarop wij uw onderhoudswerkzaamheden kunnen realiseren, is op basis van een servicecontract. Een servicecontract is een soort strippenkaart met beschikbare uren voor onderhoudswerkzaamheden. De onderhoudswerkzaamheden op basis van uw servicecontract vinden plaats tegen een vast en gereduceerd tarief. Daarnaast krijgen onderhoudsverzoeken van klanten met een servicecontract voorrang boven onderhoudsverzoeken van klanten zonder servicecontract.

Veiligheid Strategie