Vraag het Support

Op de Support-afdeling kunnen onze klanten terecht voor vragen over de websites, webapplicaties en/of intranetten die wij hebben gemaakt. Iedereen is welkom om zijn of haar vraag te stellen. Maar hoe neemt u contact op met Support? Met wat voor soort vragen kunt u terecht op Support? En wat gebeurt er met uw vragen? Supportmanager Martijn van den Berg vertelt over de werking van ‘het hart van iWink’.

Wat is Support?

De Support-afdeling wordt ook wel het hart van iWink genoemd. Waarom? Omdat alle disciplines, van design tot hosting, op de afdeling aanwezig zijn om uw vragen te beantwoorden. Op die manier wordt uw vraag altijd behandeld door een specialist op het desbetreffende gebied.

Hoe kan ik contact opnemen met Support?

Mijn collega's Niels ten Have, Daniel Koster en ik, Martijn van den Berg, zijn de drie vaste supportmedewerkers van de vier medewerkers op de afdeling. Heeft u een vraag, dan komt die altijd bij Niels, Daniel of bij mij terecht. Maar hoe kunt u het beste contact opnemen met ons? Het e-mailadres support@iwink.nl wordt continu uitgelezen. Ook kunt u ons bereiken via de chat rechtsonder op onze website en u kunt ook bellen. Daarnaast hebben al onze klanten toegang tot ons extranet. Een afgeschermde, persoonlijke website waarop zij kunnen inloggen en daar hun vragen aan ons kunnen indienen.

Met wat voor soort vragen kan ik terecht bij Support?

U kunt bij ons terecht met al uw vragen. Bijvoorbeeld over Kirra, nieuwe functionaliteit, onderhoud, nieuwsbrieven, etc. Soms heeft u een kleine vraag. Bijvoorbeeld over een afbeelding die niet helemaal juist wordt bijgesneden. In dat geval proberen wij u zo snel mogelijk te helpen, zodat u direct door kunt gaan met waar u mee bezig bent. Een andere keer is uw vraag wat groter. Op Support handelen we alle vraagstukken af die we binnen vier uren kunnen oplossen. Neemt het beantwoorden van een vraag langer dan vier uur in beslag? In dat geval dragen wij uw vraag over aan uw projectmanager. Heeft u wel een doel voor ogen, maar weet u nog niet hoe u dat wilt bereiken? Ook dan kunt u terecht bij Support. Samen met uw accountmanager overweegt u dan de mogelijkheden en wij lossen het dan voor u op.

U kunt bij ons terecht met al uw vragen, groot of klein

Als ik mijn vraag wil formuleren. Waar moet ik dan aan denken?

Als u een vraag heeft, dan helpt het als wij weten waar we moeten zoeken. Hieronder volgen een paar tips waarmee u uw vraag zo duidelijk mogelijk kunt formuleren:

  • URL toevoegen
    U kunt een vraag hebben over de voorkant van de website, bijvoorbeeld iwink.nl/team of over de achterkant van de website, bijvoorbeeld iwink.nl/kirra/ViewPage/1234. Daarom is het altijd handig om de URL van de desbetreffende pagina in uw aanvraag op te nemen. 
  • Soort browser en handelingen noteren
    Niet elk vraagstuk is direct zichtbaar voor elke bezoeker. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat een probleem maar in één enkele browser voorkomt of alleen na een bepaalde handeling. Om het probleem op te lossen, helpt het als wij het probleem ook gezien hebben. Dan kunnen we natuurlijk ook controleren of het daadwerkelijk is opgelost. Hierbij helpt het om zo veel mogelijk informatie over de browser en gedane handelingen aan ons over te dragen. 
  • Screenshot maken
    Wilt u uw vraag nog beter in beeld brengen, dan is het handig om een screenshot te maken en uw vraag eventueel met pijlen en teksten beter in kaart te brengen. Dit kan heel makkelijk en snel met ‘Awesome Screenshot’.

Nog vragen?

Heeft u na het lezen van dit verhaal nog vragen over onze support-afdeling? Neem dan vooral contact met ons op door te bellen (050 210 12 00), te mailen naar support@iwink.nl of een vraag in te dienen via extranet. Nu weet u precies wat er met uw vraag gebeurt.

Neem contact op met support

  • E-mail support@iwink.nl
  • Telefoonnummer 050 210 12 00
  • Openingstijden ma-vr: 09:00 uur tot 17:00 uur
Relevante content voor zoekmachine optimalisatie Zorg voor een fall-back, dan blijft u online.