Waar betaal ik eigenlijk voor?

Als Support-afdeling vinden we het belangrijk dat u de best mogelijke service geniet, om ervoor te zorgen dat uw website, nieuwsbrieven en andere online uitingen up-to-date blijven. We maken daarbij onderscheid tussen betaalde en gratis service. En omdat we u niet willen verrassen met kosten achteraf geven we hieronder inzicht in het onderscheid tussen gratis en betaalde services.

Betaalde service

  • Onderzoeken en oplossen van bugs die optreden buiten de garantietermijn van drie maanden, en correspondentie hierover;
  • Onderzoeken en oplossen van bugs die optreden bij derde partijen en correspondentie hierover;
  • Interaction design, ontwerpen of programmeren van nieuwe functionaliteit, en correspondentie hierover;
  • Strategisch advies, opstellen van webrapportages en correspondentie hierover;
  • Online marketingwerkzaamheden, zoekmachine optimalisatie (SEO) en instellen van Google tools zoals Google Analytics;
  • Trainingen in bijv. Kirra, Google Analytics en sociale media.

Gratis service

  • Het onderzoeken en oplossen van bugs die optreden binnen de garantietermijn van drie maanden, en correspondentie hierover; 
  • Aanpassingen van hosting-gerelateerde instellingen zoals e-mailaccounts en domeinnamen;
  • Ondersteuning per e-mail of telefoon bij het gebruiken van Kirra en iMailingtool.
  • Administratieve wijzigingen en vragen

 

Servicecontract

Maakt u frequent gebruik van de (betaalde) diensten van de Support-afdeling? Sluit dan een servicecontract af, daarmee profiteert u van een voordeliger uurtarief. U koopt jaarlijks een vast aantal uren in tegen een lager tarief, welke voor bovenstaande services inzetbaar zijn. 

De voordelen zijn:

  • voordeliger uurtarief;
  • meer stabiliteit in de jaarlijkse kosten voor het onderhoud van uw website;
  • geen losse facturen voor kleinschalig onderhoud, dus minder administratie en overhead;
  • volledige controle over het servicecontract via het iWink extranet.

Als gebruiker van een servicecontract krijgt u toegang tot het iWink extranet. Via het iWink extranet heeft u het servicecontract zelf volledig onder controle: u kunt direct zelf taken aanmaken en inzicht krijgen in de status van openstaande zaken en de verbruiksstatus van het servicecontract. 

Lees meer over servicecontracten.

Meer weten? Neem contact op met de Support-afdeling

  • E-mail support@iwink.nl
  • Telefoonnummer 050 210 12 00
  • Openingstijden ma-vr: 09:00 uur tot 17:00 uur
Gebruikers toevoegen aan Google Analytics Hoe behouden wij de kwaliteit van uw website?