Spring naar inhoud

Hoe stel ik mijn e-mailprogramma in?

Blog

Leestijd
1 min lezen
Datum
Tags
support

Het instellen van een emailprogramma kan in sommige gevallen best lastig zijn en wij krijgen hier vaak vragen over. Daarom leggen we op deze pagina uit uit hoe de verschillene e-mailprogramma's ingesteld kunnnen worden en welke gegevens daarvoor nodig zijn.

Algemene instellingen

Type e-mailaccount IMAP / POP (wat is het verschil?)
Inkomende e-mailserver webmail.iwink.nl
Uitgaande e-mailserver webmail.iwink.nl *
Gebruikersnaam Dit is uw e-mailadres
Poort voor inkomende post
(IMAP of POP3)
Standaardpoort, afhankelijk van de manier van verbinden:
143 - standaardpoort
993 - Versleutelde IMAP-verbinding (SSL)
995 - Versleutelde POP-verbinding (SSL)
Poort voor uitgaande post
(SMTP)
Standaardpoort, afhankelijk van de manier van verbinden:
587 - standaardpoort
465 - Versleutelde verbinding (SSL)
Identiteitscontrole voor uitgaande post Wachtwoord

Het is mogelijk dat uw internetprovider uitgaande e-mail blokkeert als het niet van eigen servers afkomstig is. In dat geval kunt u de uitgaande e-mailserver van uw internetprovider gebruiken. Deze informatie is vermeldt op de website van uw internetprovider.

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen over het instellen van uw e-mailprogramma? Neem contact op met onze Support-afdeling

Contact

Laan Corpus den Hoorn 200 9728 JS Groningen
hallo@iwink.nl 050 210 1200
Plan je route