Spring naar inhoud

Waar betaal ik eigenlijk voor?

Blog

Leestijd
2 min lezen
Datum
Tags
support

Als Support-afdeling vinden we het belangrijk dat u de best mogelijke service geniet, om ervoor te zorgen dat uw website, nieuwsbrieven en andere online uitingen up-to-date blijven. We maken daarbij onderscheid tussen betaalde en gratis service. En omdat we u niet willen verrassen met kosten achteraf geven we hieronder inzicht in het onderscheid tussen gratis en betaalde services.

Betaalde service

  • Onderzoeken en oplossen van bugs die optreden buiten de garantietermijn van drie maanden, en correspondentie hierover;
  • Onderzoeken en oplossen van bugs of wijzigingen die optreden bij derde partijen en correspondentie hierover;
  • Interaction design, ontwerpen of programmeren van nieuwe functionaliteit, en correspondentie hierover;
  • Strategisch advies, opstellen van webrapportages en correspondentie hierover;
  • Advies over wet- en regelgeving;
  • Online marketingwerkzaamheden, zoekmachine optimalisatie (SEO) en instellen van Google tools zoals Google Analytics;
  • Trainingen in bijv. Kirra, Google Analytics en sociale media.

Gratis service

  • Het onderzoeken en oplossen van bugs die optreden binnen de garantietermijn van drie maanden, en correspondentie hierover; 
  • Aanpassingen van hosting-gerelateerde instellingen zoals e-mailaccounts en domeinnamen;
  • Ondersteuning per e-mail, chat of telefoon bij het gebruiken van de standaardfuncties van Kirra en iMailingtool.
  • Administratieve wijzigingen en vragen

Servicebundel

Maakt u frequent gebruik van de (betaalde) diensten van de Support-afdeling? Sluit dan een servicebundel af, daarmee profiteert u van een voordeliger uurtarief. U koopt jaarlijks een vast aantal uren in tegen een lager tarief, welke voor bovenstaande services inzetbaar zijn. 

De voordelen zijn:

  • voordeliger uurtarief;
  • meer stabiliteit in de jaarlijkse kosten voor het onderhoud van uw website;
  • geen losse facturen voor kleinschalig onderhoud, dus minder administratie en overhead;
  • volledige controle over het servicebundel via het iWink extranet.

Als gebruiker van een servicebundel krijgt u toegang tot het iWink extranet. Via het iWink extranet heeft u het servicebundel zelf volledig onder controle: u kunt direct zelf taken aanmaken en inzicht krijgen in de status van openstaande zaken en de verbruiksstatus van het servicebundel.

Lees meer over servicebundels

Meer weten? Neem contact op met de Support-afdeling

Contact

Laan Corpus den Hoorn 200 9728 JS Groningen
hallo@iwink.nl 050 210 1200
Plan je route