Gasunie en iWink genomineerd voor Grand Prix Customer Media Award

14 oktober 2013

Gasunie en iWink zijn met de case Gasunie bouwt genomineerd voor een Grand Prix Customer Media Award in de categorie 'Eenmalig'. De Grand Prix Customer Media Awards zijn de prijzen voor bureaus of organisaties die customer media produceren. 

Gasunie bouwt

Van 1 april 2013 tot 1 oktober 2014 legt Gasunie 90 kilometer gastransportleiding aan. Gasunie bouwt is het platform dat betrokkenen informeert, betrekt en de mogelijkheid biedt om te converseren over de werkzaamheden. De website en Facebook-pagina vormen de centrale rol in de crossmediale communicatiestrategie.

Categorie Eenmalig

Gasunie en iWink zijn met deze case genomineerd in de categorie 'Eenmalig'. Volgens de organisatie hebben veertig juryleden zich vier lange dagen gebogen over de 147 cases die gebruikers en producenten van customer media voor verschillende categorieën hebben ingezonden. Daar zijn 52 projecten uit geselecteerd die als genomineerden meedingen naar de 17 awards die op 21 november in DeFabrique in Maarssen zullen worden uitgereikt. In de categorie Eenmalig zijn naast Gasunie/iWink ook Rembrandt/Pelican Custom, Syntens/Scripta Media en Mobile Matters/Decom en Stapel genomineerd.