Grand Prix Content Marketing Awards uitgereikt

21 november 2014

Donderdagavond 20 november zijn de Grand Prix Content Marketing Awards uitgereikt. De Grand Prix Content Marketing Awards zijn de prijzen voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. Wij waren samen met Koninklijke Wagenborg en de contentmarketingstrategie van Wagenborg genomineerd in de categorie business-to-business. Helaas hebben we geen award mee naar huis mogen nemen. 

Jurybeoordeling van de Grand Prix Content Marketing Awards: 

Een dankbaar onderwerp voor content, met stoere verhalen en fraaie fotografie. De aanpak van Koninklijke Wagenborg bevat goede elementen van storytelling. 

Ruim 40 bureaus uit België en Nederland hebben dit jaar samen 173 cases ingezonden. Dit is een recordaantal inzendingen. Met de case van Koninklijke Wagenborg waren wij genomineerd in de categorie business-to-business. In deze categorie draait het om de meest doordachte, effectieve en succesvolle contentmarketingstrategie. Koninklijke Wagenborg en iWink namen het op tegen LVB Networks met ‘Foodbrigade’ en ‘Holland Lawyer’ en ZB Communicatie met ‘Leren van’. ZB Communicatie won met 'Leren van' de gouden Grand Prix in onze categorie, waarmee wij ze van harte feliciteren.