Spring naar inhoud
Inloggen

iWink inspireert en activeert marcomprofessionals in de zorg met ‘Maar, hoe dan’-seminar

Nieuws

Leestijd
2 min lezen
Datum

Op 1 februari 2018 organiseren wij het ‘Maar, hoe dan’-seminar. Ons nieuwe kantoor aan de Laan Corpus den Hoorn 200 in Groningen, verandert die middag in een ruimte voor nieuwe inspiratie, nieuwe inzichten, contacten en nieuwe kennis omtrent digitale communicatie in de zorg.

Marketing- en communicatieprofessionals werkzaam in de zorg worden uitgenodigd hun eigen Hoe-vraag in te dienen in ruil voor gratis toegang tot het seminar. Nadat spreker Jan van Setten de bezoekers tot in de tenen heeft geïnspireerd, gaan de bezoekers met elkaar en met een tafelvoorzitter om tafel voor een interactieve sessie om elkaars Hoe-vragen te beantwoorden.

Hoe-vraag geeft gratis toegang tot zorgcongres

iWink heeft meerdere klanten in de zorg. Er gebeurt veel in de zorg, ook omtrent digitale communicatie. Wij spreken veel marketing- en communicatieprofessionals en horen regelmatig hetzelfde als het gaat om communicatietrajecten in de zorg; ‘Communicatieplan: check, hoe nu verder?’ ‘Hoe krijg ik mijn team mee?’ ‘Hoe zit het met de privacy van patiënten?’ ‘Hoe ga ik van theorie, naar actie?’ Wij willen deze groep professionals graag samenbrengen, inspireren en activeren. Om dit zo concreet mogelijk te maken, meld je je aan door middel van het indienen van zo’n Hoe-vraag. Je krijgt zo gratis toegang tot het seminar. Deze Hoe-vragen worden vervolgens beantwoord tijdens het seminar. Het is dus niet alleen “leuk”, je kunt na het seminar gelijk aan de slag.

Doen is verwarrend eenvoudig

Jan van Setten zal de bezoekers inspireren omtrent het thema ‘Van hoe? Naar doen!’ Hoe krijg je jouw team of directie mee in de veranderingen die je voor ogen hebt? Hoe motiveer en enthousiasmeer je hen om daadwerkelijk stappen te zetten. “Doen is verwarrend eenvoudig”, aldus Van Setten. Maar hoe doe je dat? Van Setten is expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en (persoonlijk) leiderschap. Drie kwartier op het puntje van je stoel, gegarandeerd!

Vervolgens gaan de bezoekers in groepjes met elkaar in gesprek onder leiding van een tafelvoorzitter. De Hoe-vragen staan nu centraal en worden beantwoord door middel van kennis, ervaring en contacten van het tafelgezelschap. Je krijgt dus niet 1 antwoord, maar meerdere antwoorden op je Hoe-vraag. De tafelvoorzitters, zijn diverse specialisten op het gebied van communicatie in de zorg, waaronder Rogier Brink - Hoofd Communicatie bij OZG, Robbert Klein Koerkamp - Marktonderzoeker bij Zorgfocus en Sander Bertus - Regiomanager van ZorgpleinNoord.