Koninklijke Wagenborg en iWink genomineerd voor een Dutch Interactive Award

26 maart 2014

Koninklijke Wagenborg en iWink zijn met de corporate website van Koninklijke Wagenborg genomineerd voor een Dutch Interactive Award (DIA) in de categorie corporate. De Dutch Interactive Awards zijn de prijzen voor het allerbeste interactieve werk van het afgelopen jaar.

Corporate website Koninklijke Wagenborg

Als internetpartner van Koninklijke Wagenborg hebben we intensief met de organisatie samengewerkt. We zijn dan ook erg blij met de nominatie en zien de nominatie als extra waardering op ons werk. Lees meer over de corporate website van Koninklijke Wagenborg. De ingezonden case wordt binnenkort gepubliceerd op de website van de Dutch Interactive Awards. In de categorie 'Corporate' zijn ook genomineerd: Cordaid (Fabrique), Eneco Express (GuiltyPeople), Heineken International (eFocus) en Wijzonol (Triggerfish). 

Jurering Dutch Interactive Awards

Vrijdag 11 april komt de jury van de DIA bij elkaar en zijn we uitgenodigd om een aanvullende presentatie te geven. Zij zullen de uiteindelijke winnaar van de DIA bepalen aan de hand van de presentaties. De uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 15 mei in Amsterdam.

Dutch Interactive Awards

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn de prijzen voor de Nederlandse Interactive Branche gelanceerd door Emerce en PIBN. In totaal worden er twaalf awards uitgereikt. De awards worden uitgereikt in de categorieën; service, ecommerce, social, campaign, brand, tools, disrupter, B2B, corporate, retention en company of the year.