Koninklijke Wagenborg en iWink winnen Dutch Interactive Award!

12 mei 2014

Samen met Koninklijke Wagenborg hebben we een Dutch Interactive Award (DIA) gewonnen! Met de corporate website van Koninklijke Wagenborg pakten we onze winst in de categorie corporate. Donderdagavond mochten we de prijs in ontvangst nemen tijdens de feestelijke awardshow in het Krasnapolsky Hotel te Amsterdam.

Een knappe prestatie, zeker binnen de bestaande sector. De jury noemt de website dan ook absoluut indrukwekkend.

jurycommentaar DIA

Beste corporate website

De jury van de DIA zei het volgende over de inzending: “Een knappe prestatie, zeker binnen de bestaande sector. De jury noemt de website dan ook absoluut indrukwekkend.” In de categorie corporate draait het om de beste online platformen voor grote bedrijven en organisaties gericht op informatievoorziening voor stakeholders en geïnteresseerden. We namen het op tegen Cordaid, Eneco Express, Heineken International en Wijzonol.

Ontzettend trots

Koninklijke Wagenborg en wijzelf zijn ontzettend trots op het winnen van de DIA. Guus van der Linde, manager communication & identity bij Koninklijke Wagenborg: “Deze award is voor ons een echte bevestiging dat het ‘show and tell’ uitgangspunt van onze website echt werkt!”. Voor alle iWinkers is het winnen van de DIA een bekroning op ons werk. Jurriaan Wentink, mede-eigenaar iWink: “Het winnen van deze DIA is een erkenning voor ons allemaal: iWinkers en het team van Wagenborg. Een prestatie waar we heel trots op zijn".

De ingezonden case kunt u lezen op de website van de DIA.

Dutch Interactive Awards

De DIA zijn de prijzen voor het beste interactieve werk van Nederland op het gebied van concept, design, bouw en resultaten. In totaal worden elk jaar twaalf awards uitgereikt op het gebied van communicatie, e-commerce en marketing.