Een nieuwe stem bij Support

1 mei 2017

Onze supportafdeling

Support zit in ons hart. Hier komen alle disciplines uit ons full service traject samen. Voor vragen, problemen en/of onderhoud kunnen onze klanten contact opnemen met Support. Als u ooit contact op heeft genomen met onze Supportafdeling, bent u ongetwijfeld bekend met de stemmen van Martijn, Daniël en Tjerk. Maar sinds kort heeft onze afdeling een nieuwe stem. Sinds 1 april hebben we een nieuwe aanwinst: Claudia Terpstra. Als u klant bent, krijgt u haar vast een keer te spreken. Daarom willen we haar graag even voorstellen: dan weet u alvast wie deze nieuwe stem is. 

Wat is je achtergrond?

Ik heb communicatie gestudeerd aan de Hanzehogeschool in Groningen. Nadat ik was afgestudeerd heb ik (via J&J Telemarketing) als communicatiemedewerker gewerkt voor verschillende kleine en grote bedrijven, met name in de automotive branche. Ik was verantwoordelijk voor het maken van nieuwsbrieven en het bijhouden van websites, intranetten en social media. Iets minder dan 2 jaar geleden vond ik het tijd worden voor iets nieuws en ben ik terecht gekomen bij Catawiki, een start-up die net midden in een enorme groeiperiode zat. Ik heb op de customer support afdeling gewerkt, waarbij ik me vooral bezig hield met geschillen tussen buitenlandse kopers en Nederlandse verkopers. In mijn functie als 'baas klanttevredenheid' kan ik mijn ervaringen als customer support medewerker en communicatiemedewerker combineren.

 

Van Catawiki naar iWink

De enorme groei van Catawiki was erg interessant om mee te maken, maar zo'n groot bedrijf past eigenlijk niet bij mij. Of ik pas niet bij zo'n bedrijf. Ik was niet actief op zoek naar een andere baan, maar mocht ik iets tegenkomen waarvan ik dacht 'dit is het!' dan zou ik uiteraard solliciteren. En zo kwam op een dag de vacature voor 'baas klanttevredenheid' voorbij in mijn timeline op Facebook. Ik heb direct gesolliciteerd en nu zit ik hier dus. Ik heb er nog geen moment spijt van!

Hoe is je eerste periode hier bevallen?

Ik werk hier nu iets meer dan een maand en tot nu toe bevalt het uitstekend! Ik merk dat iedereen hier binnen het bedrijf echt een drive heeft om de beste service te leveren aan de klant. Dat klinkt als iets dat vanzelfsprekend is, maar mijn ervaring bij eerdere werkgevers is helaas anders. De mensen die hier werken doen echt wat ze leuk vinden en dat stralen ze ook uit. Daar krijg ik energie van. Daarnaast vind ik het contact met de klanten van iWink ook erg leuk! Ik heb hier nog nooit op de klok gekeken met de gedachte 'is het al 5 uur?'

Contact opnemen met Support

Onze supportafdeling is iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 en 17.00. U kunt bellen, e-mailen, taakjes inschieten via het extranet en sinds een tijdje kunt u ook met ons chatten. Wanneer u ingelogd bent op uw website kunt u via de chat meteen contact met ons opnemen.