GasTerra publiceert online jaarverslag 2016

Al vroeg in het jaarverslagseizoen publiceerde GasTerra voor het derde achtereenvolgende jaar haar jaarverslag met Kirra Jaarverslag. iWink heeft GasTerra onder andere geholpen met het plaatsen van de content en het bedenken van nieuwe elementen in de website.

Het ontwikkelen van een jaarverslagwebsite met behulp van Kirra Jaarverslag is ook voor GasTerra inmiddels routine geworden. De structuur en de werkwijze zijn in voorgaande jaren al bedacht. Zodoende konden we ons nu focussen op het ontwikkelen van nieuwe elementen in het online jaarverslag. Dit jaar is er bijvoorbeeld een interactief waardecreatiemodel toegevoegd waarin GasTerra laat zien hoe ze waarde creëert met haar businessmodel. Door het gebruik van de Add-comments functie in Kirra Jaarverslag hebben alle betrokkenen inzicht gekregen in de openstaande opmerkingen op zowel inhoud, vormgeving als techniek.

Eerste versie website aanpak Oosterhamrikzone online Jaarverslag Nijestee 2016 gemaakt met Kirra Jaarverslag