Groningen Spoorzone werkt aan de bereikbaarheid van Groningen
Om tegemoet te komen aan de wensen van treinreizigers en om de uitbreiding...
IT Academy Noord-Nederland is een initiatief van de Hanzehogeschool Groningen, Rijksuniversiteit Groningen, Samenwerking Noord en IBM Client Innovation Center. De IT Academy zet zich in voor een hoogwaardige, gezonde en evenwichtige ICT-arbeidsmarkt in het Noorden door middel van onderwijs, onderzoek en innovatie.
De ontwikkeling van de website speelde een belangrijke rol in het krijgen van een eigen identiteit en het uitdragen hiervan. Maar met alleen een website was het nog niet klaar. IT Academy wilde mensen op de hoogte houden van ontwikkelingen, nieuwe opleidingen en evenementen. In dit artikel vertellen we hoe en waarom ze dit doen met een responsive nieuwsbrief.
Soms verdient een nieuwsitem, opleiding of evenement net even wat meer aandacht. Hiervoor is het mogelijk om uitgelichte items toe te voegen aan de nieuwsbrief. Deze staan vaak bovenaan omdat ze het belangrijkst zijn. Ze hebben de maximale breedte met een grote afbeelding en een introductie. Hierdoor vallen deze items extra op.
De wens is om een groot deel van het opleidingsaanbod onder de aandacht te brengen. Door dit in een tabel te plaatsen wordt dit op een compacte en overzichtelijke manier weergegeven.
Alle opleidingen worden met Kirra beheerd in de website. Hierdoor hoeft de klant alleen maar opleidingen te selecteren die in de tabel moeten komen. De titel, het type opleiding en de startdatum worden automatisch ingevuld vanuit de website. Dit scheelt enorm veel tijd, voorkomt fouten en zorgt ervoor dat de website en nieuwsbrief altijd dezelfde informatie tonen. Door Kirra in te zetten, zorgt IT Academy voor een professionele, uniforme uitstraling terwijl de benodigde tijd voor het vullen minimaal is.
Regelmatig worden er evenementen georganiseerd rondom IT. Deze worden onder de aandacht gebracht met de sectie 'evenementen' in de nieuwsbrief.
Ook deze staan altijd online dus hoeven alleen maar geselecteerd te worden in Kirra. De titel, afbeelding en introductie over het evenement worden automatisch ingeladen. Ook de link naar het artikel op de website, tijd en datum staan er automatisch in.
Nieuwsbrieven lijken in eerste instantie misschien niet zo sexy, maar het is bijzonder effectief. Veel online marketeers zien dit kanaal als een van de belangrijkste online kanalen. Meer dan de helft van de e-mails wordt geopend op een mobiele telefoon, het is dus een must dat een nieuwsbrief responsive en daarmee goed te is te lezen op een mobiele telefoon.
Leer hier meer over in ons whitepaper over e-mailmarketing.
Om tegemoet te komen aan de wensen van treinreizigers en om de uitbreiding...
IT Academy Noord-Nederland biedt studenten, professionals en werkzoekenden...
Cosis is de nieuwe naam van NOVO en Promens Care. Met de nieuwe naam heeft...
Nij Smellinghe is een algemeen ziekenhuis in Drachten, waarbij persoonlijke...
Dit jaar hebben meer dan twintig bedrijven en organisaties hun online...
Recent heeft GasTerra’s website een fris nieuw design gekregen en een...
Het afgelopen halfjaar werkten wij samen met Vergroenjegas.nl aan de...
Op de nieuwe website presenteert woningcorporatie Wold & Waard haar...