Smølke in een nieuw jasje gestoken

Afgelopen jaar heeft Smølke de verpakkingen van de katten- en hondenvoeding in een nieuw jasje gestoken. De nieuwe verpakkingen hebben een frisse, vertrouwde en eigentijdse uitstraling gekregen. Daar mocht de website niet bij achterblijven.

Nieuwe receptuur, nieuwe verpakking: nieuwe website

Samen met de nieuwe verpakkingen is ook de receptuur van de katten- en hondenvoeding verbeterd. De focus ligt daarbij op natuurlijke ingredienten, transparantie over de receptuur en de combinatie van hoogwaardige eiwitbronnen (kip, vis en lam). Bovendien is ook het logo van Smølke gerestyled. Premium Petfood Brands (de fabrikant van Smølke) vroeg iWink om samen met de marketeers van Puremotion de nieuwe identiteit naar de website te vertalen.

Eigentijds en transparant

Het resultaat mag er zijn: de website ademt dezelfde frisse en eigentijdse sfeer als de verpakkingen. Op alle pagina’s wordt sfeerbeeld gebruikt van honden of katten. Honden- en kattenbezitters kunnen op de website terecht voor alle informatie over het honden- en kattenvoer van Smølke: zo is onder andere de samenstelling, voedingswaardetabel en voedingsrichtlijnen bij alle producten te vinden.

Kennisbank en Smølke fun

Het blijft niet bij productinformatie en een winkelzoeker. Honden- en kattenliefhebbers kunnen op de website terecht voor het lezen en schrijven van reviews, een enorme kennisbank over het houden van een hond of kat als huisdier.  Er kunnen gratis puppy- en kittenpakketten worden aangevraagd en in de Fun-sectie kunnen huisdiereigenaren terecht voor kleurplaten, hondenpuzzels en wist-je-datjes.

Samenwerking

De vernieuwde website is het resultaat van een samenwerking tussen Puremotion en iWink waarbij Puremotion de nieuwe identiteit van Smølke naar de designs heeft vertaald. Vervolgens is een technisch ontwerp gemaakt om de bestaande techniek en front-end templates bij te werken naar  de uitgewerkte ontwerpen en conform hedendaagse standaarden. Door voort te bouwen op de bestaande website en database is een tijdrovend proces van migreren van content bespaard gebleven. 

Met de intensieve samenwerking hebben we samen een mooi resultaat neergezet.

Smølke

We kijken terug op een goede samenwerking met Puremotion en Premium Petfood Brands met een mooi eindresultaat.

Meer weten over dit project?

Neem dan contact op met Niels of Mathijs.

Niels ten Have

Niels ten Have

Internetconsultant Wonen & Infrastructuur

Mathijs Carolus

Mathijs Carolus

Projectmanager

Technische realisatie EDU-ART.eu GasTerraFlames.nl vernieuwd!