Internationale website Kabrita online

03 maart 2015

Kabrita is wereldwijd leverancier van voedingsproducten op basis van geitenmelk en produceert onder andere voeding speciaal voor baby’s en kinderen. In opdracht van Hyproca Nutrition, mochten wij een nieuwe, internationaal georiënteerde website voor Kabrita maken.

Corporate website met webshop

Kabrita wilde graag een nieuwe website die past bij de vernieuwde huisstijl en die meer van deze tijd is. Een website die is ingericht met doelgroepgerichte content en waar het verhaal van Kabrita goed tot haar recht kan komen. Kabrita vertelt op haar website over de voordelen van geitenzuivel en presenteert haar totale productaanbod in de webshop, welke ook in de website is geïntegreerd.

Internationaal meerdere doelgroepen bedienen

De producten van Kabrita worden afgenomen in vele landen. De nieuwe website is optimaal ingericht om afnemers van de juiste informatie te voorzien. Zo kan Kabrita per land instellen of er voor dat land een eigen webshop is, welke verzendkosten voor dat land gelden en in welke winkels in dat land de producten te koop zijn. Op basis van het IP-adres van de bezoeker wordt bepaald uit welk land de bezoeker komt en wordt de juiste informatie op de website getoond. Daarnaast is op de interactieve wereldkaart te zien in welk landen Kabrita haar producten verkoopt.

Doelgroepgerichte content

Op de nieuwe website kan Kabrita haar content doelgroepgericht inrichten en presenteren. Kirra CMS biedt de mogelijkheid om relaties tussen content te leggen. Van productinformatie tot blogartikel, voor baby’s tot aan volwassenen. Zo kan Kabrita veelgestelde vragen of blogartikelen relateren aan een thema, een specifieke product en een doelgroep. Deze koppelingen tussen de content maken het mogelijk om op iedere pagina van de website relevante content te tonen, binnen de context van die pagina.

Dankzij Kirra CMS hebben wij verschillende onderdelen van onze website kunnen koppelen, waardoor onze klanten altijd de juiste informatie op het juiste moment en op de juiste plek gepresenteerd krijgen.

Harald Oostwoud
Marketing specialist, Hyproca Nutrition B.V.
Gasunie bouwt in heel Nederland Nieuwe website Zorggroep Groningen