Zakelijke dienstverlening

U wilt graag gevonden worden en duidelijk uw meerwaarde laten zien. Dit allemaal om uiteindelijk waardevolle contacten te leggen. Ook als het om internet gaat vraagt de zakelijk dienstverlening vraagt ook om een zakelijke aanpak.

Meer dan uw online visitekaartje

Zodra we meer willen weten van een bedrijf of iemand die bij dat bedrijf werkt dan gaan we eerst zoeken op internet. Uw website moet goed gevonden kunnen worden en de website van een organisatie werkt dus als een visitekaartje voor uw organisatie en de mensen die er werken. Misschien cliché maar "de eerste indruk is een daalder waard". Uw website moet er verzorgd uitzien.

Laat meerwaarde zien

Bent u de goedkoopste binnen uw sector, heel erg gespecialiseerd of levert u juist een totaaloplossing? Als zakelijk dienstverlener moet u duidelijk uitleggen welke meerwaarde u biedt aan een andere organisatie. Het is daarom ook belangrijk dat uw USP's (unique selling points) duidelijk naar voren komen. Dit kan het verschil maken als uw potentiële klant een keuze aan het maken is.

www.wagenborg.com

Twee weken nadat onze nieuwe website live stond kregen we een grote aanvraag binnen en had de website zichzelf terugverdiend.

Guus van der Linde
Manager communication & identity Wagenborg

Return on investment

Voordat u investeert wilt u weten of dit wil de moeite waard is. Heeft het bijvoorbeeld wel zin om veel van uw tijd en energie te stoppen in sociale media? Loont het om te adverteren op internet? En hoe zou uw website er uit moeten zien zodat hij zijn geld weer oplevert?

Heeft u advies nodig of behoefte aan iemand die uw internet-zaken voor u regelt? Wij gaan graag vrijblijvend met u in gesprek.