Grand Prix Customer Media Awards uitgereikt

4 december 2013

De Grand Prix Customer Media Awards zijn uitgereikt. De Grand Prix Customer Media Awards zijn de prijzen voor bureaus en organisaties die customer media produceren. Wij waren samen met Gasunie en de case 'Gasunie bouwt' genomineerd in de categorie eenmalig. Helaas hebben we geen award mee naar huis mogen nemen, maar gelukkig wel een hele mooie jurybeoordeling. 

Jurybeoordeling van de Grand Prix Customer Media Awards: "Als ‘goede buur’ wil Gasunie de betrokkenen bij de leidingaanleg zo volledig mogelijk informeren, betrekken en met hen converseren over de werkzaamheden die zij uitvoert. Met de crossmediale communicatiestrategie waarin ‘het waarom’, ‘hoe’, ‘waar’, ‘wanneer’ van ‘Gasunie bouwt’ de essentie is, slaagt Gasunie daar in. Door de informatie op verschillende manieren en via diverse kanalen te verspreiden. De website gasuniebouwt.nl heeft samen met de social media een centrale rol in de communicatiestrategie. De interactieve kaart op de homepage biedt omwonenden de gelegenheid op elk moment na te gaan wat waar en wanneer wordt uitgevoerd. Infographics zorgen voor helder inzicht van de werkzaamheden.

De inhoud van de site wordt wekelijks ververst, zodat voor de omwonenden altijd de meest actuele informatie beschikbaar is. Deze aanpak getuigt van respect en is een voorbeeld voor moderne ‘omwonendencommunicatie’."

Grand Prix Eenmalig Gasunie en iWink

Van de 147 ingezonden cases waren Gasunie en iWink genomineerd in de categorie 'Eenmalig'. Wij namen het in de categorie op tegen Rembrandt/Pelican Custom, Syntens/Scripta Media en Mobile Matters/Dceom en Stapel. Mobile Matters won de Grand Prix in onze categorie, waarmee wij ze van harte feliciteren.