Koninklijke Wagenborg & iWink genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing Award

5 november 2014

Koninklijke Wagenborg en iWink zijn met de contentmarketingstrategie van Koninklijke Wagenborg genomineerd voor een Grand Prix Content Marketing Award 2014 in de categorie business-to-business. De Grand Prix Content Marketing Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen award.

Jurering / uitreiking

De organisatie noemt de strijd om de Grand Prix Content Marketing 2014 te winnen dit jaar hevig. Ruim 40 bureaus uit België en Nederland hebben samen 173 cases ingezonden. Dit is een recordaantal inzendingen. Met de case van Koninklijke Wagenborg nemen wij het op tegen Sligro met 'Foodbrigade', HVG Law advocaten en notarissen met 'HVG van Holland Lawyer' en Pensioen Fonds Zorg en Welzijn met 'Leren van'. De uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 20 november, na afloop van het Customer Media Congres.

Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing (voorheen Grand Prix Customer Media) zijn beloningen voor de beste contentmarketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit awards voor de meest succesvolle strategieën en uit deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.

Succesverhaal

Het is niet de eerste keer dat Koninklijke Wagenborg en iWink genomineerd zijn voor een award. Begin dit jaar wonnen we gezamenlijk een Dutch Interactive Award (DIA) met de corporate website van Koninklijke Wagenborg.