Intranet Interzorg brengt alle informatie samen op één punt

Interzorg biedt dagelijkse zorg en behandeling aan ouderen in Noord- en Midden-Drenthe, zodat zij zoveel mogelijk hun eigen leven kunnen voortzetten.

Om deze visie uit te dragen gaat Interzorg in gesprek met de mens, zodat zijn of haar unieke verhaal centraal blijft staan. Dit uitgangspunt geldt niet alleen voor cliënten, maar ook voor de medewerkers van Interzorg. Onderling moeten medewerkers met elkaar in gesprek gaan om de zorg zo efficiënt mogelijk te maken en daarmee de kwaliteit van de zorg te waarborgen. Hoe zorg je ervoor dat er binnen de drukke dagen van de medewerkers ruimte is voor communicatie? Door dit makkelijk en snel aan te bieden! Een van de belangrijkste argumenten voor het Kirra Intranet was dan ook het laagdrempelige karakter. Medewerkers weten elkaar eenvoudig te vinden, kennis kan eenvoudig gedeeld worden en zo wordt de zorg voor de cliënt efficiënter ingericht. 

Serviceplein, groepen en medewerkerinformatie

Interzorg brengt met het nieuwe intranet alle relevante informatie op één plek bij elkaar. Relevantie is daarin een sleutelwoord: Alleen de informatie die voor de medewerker echt belangrijk is wordt getoond op de startpagina. Daardoor leest de medewerker bijvoorbeeld direct belangrijke updates én zijn protocollen altijd binnen handbereik. Verder kan de medewerker in het Serviceplein allerlei zaken zelf regelen, zoals het het raadplegen van informatie rondom facilitaire zaken  De inhoud van het Serviceplein heeft Interzorg zelf bepaald op basis van de behoeften van de medewerkers. 
Daarnaast kunnen collega's elkaar eenvoudig vinden via het Smoelenboek. Het Smoelenboek bevat een foto van de medewerker en uiteraard belangrijke contactinformatie. Onderling verbinding leggen gaat op deze manier makkelijk en snel. 

Alle applicaties vanuit één plek ontsloten

Met de komst van het nieuwe intranet is ook een koppeling gemaakt met Vilans KICK protocollen en het kwaliteitshandboek. Hiermee is alle informatie die van belang is voor het primaire proces vanuit één platform toegankelijk. Daarnaast wordt alle kerninformatie van een medewerker, zoals naam, functie, werkplek en of deze in of uitdienst is automatisch ingeladen dankzij een koppeling met de LDAP-service van Interzorg. Hierdoor is alle informatie in het smoelenboek te allen tijde up-to-date en direct beschikbaar voor medewerkers van Interzorg. 

Kirra Intranet

Het intranet van Interzorg is gerealiseerd op basis van Kirra Intranet. Dit pakket is standaard geschikt voor weergave op zowel desktops, tablets en mobiele telefoons. Daarnaast zorgt het intranetpakket voor minder e-mail en is het eenvoudig te koppelen met andere systemen binnen de organisatie. Wilt u meer weten over de mogelijkheden of prijzen van Kirra Intranet, kijk dan op kirra.nl/intranet of neem gerust contact op met Jurriaan of Gerard. 

Meer weten over onze intranet-oplossingen in de zorg?

Neem contact op met Gerard of Jurriaan voor een kennismaking en de mogelijkheden. 

Gerard Top

Gerard Top

Internetconsultant Zorg & Welzijn

Jurriaan Wentink

Jurriaan Wentink

Commercieel directeur

Hoe Opleidingsinstituut PPO de drempel verlaagt en aanmeldingen verhoogt Jaarverslag Nijestee 2016 gemaakt met Kirra Jaarverslag